søndag 1. november 2009

Bloginspirasjons stopp!

Yes da... I know, jeg er treg på innlegg om dagen. Sorry!

Igår var det Halloween og jeg fikk et helt nytt syn på den dagen. Valencia på nattestid pleier å være fyllt av fester, men festene pleier å være måteholdne. Men igår var det som å komme til en norsk by mellom 2-3 en lørdagsnatt. ALLE var stupdrita. I kostymer. Interesant? ja!! Haha, de sto i gatene med spritflaskene sine og helte i seg. Jeg gjentar; alle, og alle i kostymer! Gatene var stapp fulle, kom oss nesten ikke gjennom gatene som førte til Barrio de Carmen. "Typisk norsk" og pertentlig som jeg er holdt jeg meg selv seff for god til å slenge meg med på sprithjulet... Men jeg hadde en hyggelig kveld sammen med Tine + 3 av hennes belgiske venner. Danset til kl.3-4 p natten. Men det var hvertfall en ny opplevelse av Halloween, kommer nok til å tenke på den feiringen de neste Halloweenene som kommer.

Idag skjedde det også noe fest relatert interesant, jeg fikk jeg en invitasjon på facebook; Skandinavisk fest på La Bolsería imorgen. Haha! Øynene mine holdt på å poppe ut, en ting er Brasilsk, italiensk, spansk, tysk... Ja whatever. Men skandinavisk? I love it! Gudene vet hvordan det er, men det er lovt at stedet skal være pyntet i skandinavisk stil. I'll be there, det er alt jeg vet.

Nå skal jeg og Laura x2 på kino for å se "This is it". Gleder meg til å se filmen, men er nesten så jeg gruer meg til å se hvilke konsert jeg og Fi gikk glipp av. Men pytt pytt. Synge kommer jeg nok hvertfall til å gjøre. Stakkars mennesker som må sitte ved siden av meg.




That's all for now. Blir ikke like lenge til neste gang ;) I promise

4 kommentarer:

  1. Kan fortelle at du er invitert på norsk 8 årsdag på Skarnes også søndag 15 nov.Det er nok bedre enn Skandinavisk fest i Valencia, tenker jeg ;)

    SvarSlett
  2. Nåh, det hadde vært kjempe koselig å feire Lucas. Hils han å si gratulerer med dagen fra meg :)

    SvarSlett
  3. Hallo=)
    jeg var i Glasgow på Halloween.. Herremann.. det var noe av det sykeste jeg har sett.. der og var ALLE i kostymer, mange kreative for å si det mildt!!! ble bare stående og se på folk.. hadde vært jævelig kult å vært med..;)
    Der gikk de t.o.m med kostymer midt på dagen fra onsdag til lørdag. så tok det jo seff helt av på lørdags kvelden da. morro=)

    Håper du har det bra=) gleder meg til å se deg igjen!! =) :*
    Kine

    SvarSlett
  4. Haha, Glasgow høres ut som en mer ekstrem fest enn Valencia, onsdag til lørdag sier du? Da er du ivrig :-D Håper du hadde en fin tur.

    Gleder meg kjempe masse til å se deg igjen også snuppa mi :-* <3

    SvarSlett