fredag 23. oktober 2009

I'll be there, where you gonna go? Barcelona. Anywhere it don't snow, feel the sun glow...

Søndag mandag-ish er lenge siden. I know, I know. Jeg er ikke den flinkeste på å følge opp denne bloggen, men det er bare sånn jeg er av natur. Anyways, turen til Torrevieja forrige helg var kjempe fin :) Hyggelig å komme til Bestemor og Bestefar og få servert hjemmelaget middag og se på norsk tv - jepp, på costa blanca har de tilrettelagt alt for at den ivrige charter nordmann skal trives. Må innrømme at byen er nok ikke den byen jeg ville avlagt ferien min i, men det er perfekt for bestemor og bestefar. De koser seg veldig, det var fint å se! Neste uke - nærmere bestemt tirsdag-onsdag kommer bestemor og bestefar + et vennepar av dem på besøk hit til meg, det blir hygge bygge!

Meeen, jeg har egentlig litt sånn små dårlig tid, for jeg skal nemlig rekke et tog til Barcelooona :) Yey! Måtte jo selvfølgelig starte morgenen med en tur på Youtube for å høre på Paperboys med "Barcelona", hoho! Brings up old mighty good memories. Oriol (en jeg bodde sammen med på Bjølsen) møter meg på togstasjonen, gjestfri som han er åpner han hjemmet sitt for meg. Lovely :) Ikveld var det visst bare å gjøre seg klar for Barcelona night life, party party! Haha, jeg skal hvertfall prøve så godt jeg kan. Med den skremmende, synkende partylysten min i det siste begynner jeg å gå fra en partyløve til en party booper. Skal prøve å gjøre noe med innstillingen min i helga :-) Party with the real spanish people, får vel prøvd spansken idag, I assume. Anyyyways, mye skal gjøres før toget går. ARREVIDERCI ;)

2 kommentarer:

  1. Goood tur, og kose deg masse :o) Synkende party lyst? Ligger i familien.. eller, - lille schei, hu holder den oppe! Ringte meg i dag, og var rimelig sliten. HAHA, Martins tar på ;)

    ps. 2 Uker så kjem eg :o) <3 I

    SvarSlett
  2. La Rambla var ikke den største opplevelsen ?!Utrolig spennende by, - og for den som liker shopping og mange fine, rare og spennende butikker,kan Barcelona anbefales! En aktivitet som passer med nedslagsfeltet til Krisa ;) Så håper Oriol liker Shopping!!! Forresten, har du tid til å studere?

    <3 <3 <3 Savne dæ !

    SvarSlett