tirsdag 3. november 2009

Just another Tuesday...

Her i sofaen har jeg sittet i hele kveld og tenkt på alt jeg burde ha gjort, men har gjort det stikk motsatte. Hjernen min har nå innsett at slaget er tapt, kroppen har vunnet! Med andre ord blir jeg i sofaen, men tenkte jeg kunne benytte anledningen til å legge ut noen bilder fra Barcelona. Enjoy ;)









La playa, pom pom pom pom!


Taket ved inngangen på La Sagrada Familia

Barcelona nightlife :) Oriol med jentene!

Et av to Gaudí bygg i hovedgaten. Jeg har lagt mine elsk på hans byggninger, ser ut som eventyrhus midt i en storby. Det vil jeg bo :)


Jeg tok utrolig mange bilder og fikk sett masse av byen, Jeg fikk egentlig sett alt jeg ville se, synd jeg ikke får plass til alle bildene mine her. Veldig takknemlig for at jeg fikk bo hos Oriol og at han viste meg rundt i byen. Han bodde jo i en gigantisk leilighet midt i sentrum, fikk til og med midt eget rom og bad. Anyways, turen var knall! Barcelona anbefales på det sterkeste for de som ikke har vært der. Ingen tvil om at jeg drar tilbake hvertfall :-)

Natti Natti xx

4 kommentarer:

  1. Å det så fint/koselig ut:) Ha det fint videre,så sees vi kanksje til jul?:)

    Klem

    SvarSlett
  2. "fikk MIDT eget rom og bad" ?? huff da..

    Men ser ut som du koser deg søs, og det er bra :D Gleder meg kjeeempe masse til dere begge kommer hjem igjen. savner dykk vet du <3

    Klem fra Mare :)

    SvarSlett
  3. uuuu, plummen i egget skjønner jeg" Regner med at jeg får eget rom og bad K? du disker vell opp med det? hahahah..

    MEN under en uke igjen :D hoho! <3

    SvarSlett
  4. Jeg vil veldig gjerne se deg og Oliver til jul, Anette. Er så spent på å se han :)

    Ingivld; akkurat nå har jeg problemer med å vite hvor du skal sove, hull i luftmadrassen. What can I say? jeje, We'll work it out. Men eget rom og bad kan du se lenge etter i denne kåken!

    Marianne; Savner deg og resten av hurven også <3 gleder meg kjempe masse til å komme hjem.

    SvarSlett