tirsdag 10. november 2009

Sitting, waiting and eating

Yeees da, nå skal Ingis ha landet - eller så lander hun i hvert øyeblikk. Gleeeeder meg :-D sto opp klokken 9 idag for å vaske leiligheten. Ikke hver dag.

Men, min stakkar søster var litt uheldig på veien. På Lillestrøm var det noen %&¤%#"¤&%¤" polakker som stjelte lommeboka og tømte bankkontoen hennes. Jadda. Heldigvis var Pappa lett på fot og fikk levert penger til henne sånn at hun fikk kommet seg avgårde. Men tenk å være så frekk? Kjenner jeg blir ganske forbanna inni meg når jeg tenker på sånne idioter, men får jo ikke gjort noe. Pass på lommeboka deres hvertfall ;) Det er tyver selv i Lillestrøm.

Jeg har forresten akkurat lest at den eneste nordmannen jeg har kjent her - Kristian, fetteren til Anne - avbrøt oppholdet sitt og er tilbake i Norge nå. Skolen sto visst ikke til forventningene. Jeg må ærlig innrømme at det frister å gjøre det samme innimellom. Nivået er skyhøyt her + at jeg har 5 eksamener, hvilket er ALT for mye. Kommer til å bli paaain. Men uansett hvordan eksamen kommer til å gå sitter jeg igjen med mye da, spansken har forbedret seg veldig mye. Nå prater jeg faktisk spansk, stor forskjell :)

Jaja, da får jeg sitte her med nettradioen og risen min litt til og vente på melding fra sistah sistah. Som den fantastiske søsteren jeg er har jeg til og med fyllt opp kjøleskapet med Cola til ære for henne <3 tihi!

Ha en fortsatt fantastisk dag ;) Besito

3 kommentarer:

  1. åå.kjære schei jeg sitter på kveldsvakt å savner deg.! selvom vi skypes opptil flere flere ganger i uka, buhu. skulle ønske jeg også kunne komme på besøk der nede!! at jeg hadde fri og penger til det<3 gleder meg sykt til jul, da skal vi leika igjen!! BTW, Så bildene som var tagget av deg. jesus kristus jeg skjønte hva du mente om det var de 19åringa? merker jeg blir kvalm av 19åringer, et "folkeslag" jeg forakter..at vi en gang var ekle 19 åringer nekter jeg å tru!! haha. we skypes. love u!

    SvarSlett
  2. Herregud...stakar Ingvild.. Får håpe hun har kommet greit ut av det uten traumer.;) Får gå til innkjøp av pepperspray!! :o
    Kine

    SvarSlett
  3. Haha! Ingvild er liten men sterk :)

    SvarSlett