tirsdag 17. november 2009

Una fantasma?



Ja, jeg trodde nesten jeg så og hørte et spøkelse idag. Men det var ikke det, det var et ekte menneske - som snakket norsk!! Det finnes andre nordmenn her, Halleluja! Trodde Kristian hadde forlatt meg til en bunsj med tyskere og franskmenn. Men neida, plutselig ble jeg introdusert for en nordmann fra Jessheim - av alle ting! Jenta visste til og med hvor Fetsund ligger på kartet, jommen si jommen! Det var godt men også ekstremt rart og prate norsk igjen. Plutselig slapp jeg å tenke mens jeg snakket... Hm.

Skal forresten legge ut bilder av Inga's besøk i løpet av kvelden <3

Det bor to franskmenn hos oss nå, Laura har besøk - igjen!! Han ene får meg til å gå på nervene. Men nå har de bare to netter igen, så ikveld skal jeg spise kylling sammen med Laura x2 + de franske guttene. Så da er det bare å sette på seg godsmilet og ignorere Robin's småfrekke kommentarer. Ps; noenganger elsker jeg simpelten at jeg kan skrive hva jeg vil om folk herfra, de har ikke sjans i havet for å tyde mitt språk. Hæhæ, noen fordeler må man ha med å være norskspråklig. Kjipt å være engelsk.





2 kommentarer:

  1. Pass deg for google translate sier bare jeg!

    SvarSlett
  2. Det har du helt rett i Susidus. Samfunnet den dag idag altså...

    SvarSlett