søndag 8. november 2009

The day after tomorrow

Da kommer dette vesenet på besøk:


Oh, Siste sister! (Bildet fra M&M store i New York, soory siss - men jeg bare måtte!)

Problemet er at det er hull i luftmadrassen min, med andre ord har jeg valget mellom; Kjøpe en ny luftmadrass (som antageligvis komme til å bli ødelagt med engang), sove på en sofa som er ca en meter lang (kan blir litt kronglete med mine lange ben og armer) eller sove på gulvet. Hittil frister gulvet mest, we'll see. I'll figure it out :-) Jeg gleder meg hvertfall super masse til å ha søsteren her noen dager, jeg savner hennes kyniske, nådeløse og alt for realistiske vinkling på ALT. Endelig har jeg noen å irritere meg over ting sammen med igjen, og vi skal irritere oss over mye :-D yey! haha... ok, det hørtes litt grått og dystert ut. Men det er ikke det :) lover! Det er bare en god dose Ingvild <3 <3 <3

3 kommentarer:

  1. hehehe! Morsomt bilde:)

    Kos deg med søstern;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hahahah. Dette innlegget er yndlings hittil! Du starter med et friskt og vakkert bilde. Takk for det! Og er jeg virkelig så ille? hahaha.. det værste er vel at jeg tenker "det er faktisk sant". Etter 20 år, snart 21 så tar du meg på kornet :p Jeg har hvartfall vaksinert meg i dag, dog ikke pga valencia men sri lanka. SÅ nå gjenstår å pakke kofferten, og komme meg til flytoget i morgen tidlig :) Glær mæ! <3 <3

    SvarSlett
  3. åå- hahaha i love ingvild.

    SvarSlett