torsdag 8. oktober 2009

Å sker'n si?

At man er i Spania betyr ikke nødvendigvis at man er brun. Det er jeg prakt eksemplaret på. Man tror man skal leve livet på stranda med en drink i hånda, men så feil kan man ta. Livet snevrer seg fort inn til et klasserom. De er forresten ekstremt glad i aircondition her, noe som resulterer i genser og bukse på skolen. Nedtur?

Ellers har sykdom infiltrert seg i kroppen min iløpet av gårsdagen. Vondt i bein og muskler. Svett og kald i hele natt. Nå er feberen gått over, så nå gjenstår det å se om han kommer til kvelds igjen, det pleier nemlig å være sånn. Jeje, en unnskyldning til å synes litt synd på meg selv! Svineinfluensa kanskje? Hadde vært like greit, så hadde jeg blitt ferdig med det.

Mitt nye kamera har forresten blitt hyppig brukt de siste dagene. Jeg skal laste inn bildene på datan iløpet av dagen, så dere kan få se hvilken kunstner jeg kan være :)

Hasta luego queridos amigos

2 kommentarer:

  1. ja syns det var på tide med en oppdatering nå, du er vel kanskje ikke stor-blogger'n? Men kjipt at du har blitt syk :( håper du blir fort bra =D

    Gleder meg til å se bildene, jeg vil å ha speilrefleks!! julegave kombinert med bursdagsgave, fra deg og ingvild? hmm.. fortsatt litt dyrt vil jeg tro.. men dere kan jo bidra med penger da, så kan jeg betale resten selv =D da vet du hva jeg ønsker meg ;) blir jo tross alt 18 år.

    Savner det big sis, håper du har det flotters! :) <3

    SvarSlett
  2. Haha :) Godt du har forhåpninger til lommeboka mi Mare!

    Anywayzz, miss you 2 sis!

    SvarSlett