søndag 11. oktober 2009

Chocolate Addiction

Om jeg må betale for 2 seter hos norwegian på turen hjem til jul kan skylden legges på disse fantastiske sjokoladebrødene. De forfølger meg, de er å finne i alle butikker og i alle bakerier, til og med kantina på skolen har de. Bløte, silkemyke, fylt med smeltet sjokolade, ligger de og skriker på meg. Så ja, er jeg ugjennkjennelig når jeg kommer hjem vet dere hvorfor. MMmmMMMmmM, men det er nesten verdt det. Tror jeg skal ha en idag, det er jo tross alt søndag!



Imorgen er det forresten nasjonaldagen til Spania (?om det er det de kaller det?), så da er det skolefri. Grunnen til alt fyrverkeriet på fredag fant jeg ut at var fordi det var den offisielle dagen til Valencia, så da vet dere det. Angrer på at jeg ikke gikk og tittet på det. Igår hadde jeg en rolig lørdags kveld sammen med Kristian, vi var på kino og så på "Whatever Works", annerledes og morsom komedie. Anbefales :) Vi fikk til og med sett den med engelske stemmer og spansk subtitle, bingo! Noen ganger skjønner de det i Spania også...

4 kommentarer:

  1. Hahahahahha. Spanias svar på Donuts? Skumle greier, men skjønner jeg må smake på en når jeg kommer! Om du ikke har forspist deg.. :) Fort gjort.. I Kr.sand er det de populære kakemennene, julemennene? husker ikke hva de heter. De ser vonde ut, så jeg er skeptisk! <3

    Hugs Ingis! <3

    SvarSlett
  2. ikke bekymre deg for at du blir ugjenkjennelig i jula, jeg er ikke spesielt smaa-spist om dagen jeg heller...! de saa jo heeelt himmelske ut de der, trur kanskje det var det jeg hadde til frokost hver dag i portugal..1 kg eller 8, theyre worth it! haha. klems

    SvarSlett
  3. Kakemenn og julemenn? haha. Kristiansand er tydeligvis et stykke for seg.

    Ada-S: du får meg alltid til å drite i vekta og spise en til. Det er kanskje den kvaliteten jeg liker best hos deg, fat but happy :-D haha

    SvarSlett
  4. fat but happy indeed. livsnyter to the bone!! selvom det ikke er spes digg å føle seg dvask heller. komben av å trene mye for å kunne spise mer,thats how i roll. haha gangstaah yo!

    SvarSlett