fredag 16. oktober 2009

Be careful what you wish for

-cause you just might get it. Igår ønsket jeg meg regn og høst - jada, jeg er nordmann, det er grenser for hvor mye sol jeg kan ta i lengden. Når jeg våknet idag var det iskaldt og høst. Altså over natten, merkelig! Altså, iskaldt er 15 grader - men herre etter 25-30 grader i mange uker føles 15 grader faktisk iiiskaldt! *ugh* Så da ble det leting etter jakke og sko i sentrum, uten hell riktignok. Men kjøpte meg en fin jakke-genser på Zara, svart og grå med leopard mønster. Loves it. Burde egentlig bli flinkere til å legge ut bilder av kuppene jeg har gjort her nede, for det er ganske mange faktisk :) *surprise*

Men jada; I know, I know - I'm a mad-bad blogger.  MEN; Jeg har aaaalt for mye å gjøre på skolen, noe som resulterer i at jeg ikke gjør noe, siden jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Blæh! Jepp, kan melde om at stressnakken er stadig. Været har ikke hjulpet på heller, så er vel kanskje like greit om høsten kommer nå. 15 minutt til stranda kombinert med skole er ikke en god oppskrift. Får vel noia snart og setter inn støtet *håper jeg*. Må innrømme at når jeg sitter på skolebenken og har undervisning i retorikk, fonetikk, oversettelse, teater og litteratur -som jeg antar at jeg aaaldri vil få bruk for- spørr jeg meg selv; hva i svarte er det jeg studerer? HVORFOR? HVORFOR? HVORFOOOOR gjør jeg det her? Men nå har jeg kommet så langt, så det er vel bare å bite tenna sammen og komme seg over den siste dumpa. Etter jul er det jo (forhåpentligvis) PPU (praktisk pedagogisk utdanning) og det blir jo hvertfall en forandring - også litt mer yrkesrettet. Blir spennende :-)

Men over til noe enda mer spennende. Imorgen drar jeg til Torrevieja - den spanske byen på solkysten hvor hele den norske pensjonist klanen holder til, inkludert mine besteforeldre. Så gleder meg veldig til å se dem igjen. Føler meg veldig heldig som får så mange kjentfolk på besøk. Føler ikke at jeg er så langt unna hjemme allikevel. Oppdatering søndag-mandag-ish!

God helg alle sammen <3 <3 <3 ----K-----


4 kommentarer:

  1. ada-m fortalte nettop at han hadde planlagt at bursdags gaven min skulle bli en reise ned til deg foer jul!!!!!!!!!! hvor soet er du da a..?? men at det var for dyrt, siden han ogsaa har kjoept en sony vaio til meg. (sykt) men, jeg tenker at det kanskje kan bli en jule gave...? hoho. me miss you. loads. planlegger julegave til deg allerede.<3

    SvarSlett
  2. Schei, svar på mailen min. Jeg lurer såååå på når du kommer tilbake i januar fordi jeg vil besøke deg!!!
    -Unge Bue

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å høre oppdatering fra pensjonist byen! Også gleder jeg meg sykt til å komme nedover! <3

    SvarSlett
  4. oh, I'm so lucky <3 alle kommer å besøke meg. Jeg har de beste vennene!! Bue; jeg vet det, jeg svarer ikveld eller imorge. Ditto ;)

    SvarSlett