torsdag 8. oktober 2009

Kameratesting og bomberegn







Det var testingen av kameraet ved Las Ciudades de Arte y Ciencias. Enda ingen fotograf, but I'm getting there :-)

Her høres det forøvrig ut som om tredje verdenskrig er igang med å starte. For en halv time siden begynte "bombingen" og det virker enda ikke til at den noe ende skal ta. Men med god kjennskap til spanjolene sin forkjærlighet til fyrverkeri (etter å ha skvettet utallige ganger iløpet av den siste måneden) tar jeg det for god fisk at det er det. Men shoit, denne gangen overgikk de seg selv. Tredje verdenskrig sier jeg deg bare, lukker jeg øynene så er jeg der! Jeg får finne ut av hva det er imorgen. Ellers kan jeg rapportere om bedret fysisk tilstand iløpet av kvelden. Kreftene er i ferd med å samle seg på nytt, altså satser jeg på høyt energi nivå og null feber imorgen.

Natti Natti

Sueña con los angelitos

1 kommentar:

  1. Søndag og rolig i heimen.Alle steinene er lagt!!Og far i huset slapper av :) ikke dårlig. Nydelige bilder du har tatt! Flere flotte motiv i Sagaveien ;)Enten så tordner det, eller så skjønner jeg det er festivitas og fyrverkeri? Det har kanskje sluttet å tordne og regne nå? Middag i Gjælum i dag,de gleder seg til å besøke deg. Klem fra mamsen <3

    SvarSlett