fredag 18. september 2009

Jadda!!!

Da har hun siste flyttet inn i leiligheten. Merker jeg små ulmer litt nå, fordi hun drar med seg de to andre venninne sine og lager middag her. De tjaser og maser på fransk, akkurat som jeg ikke er her. Men men, hun prater jo lite spansk og nesten ikke engelsk, så er ikke så lett og prate med henne. Så sitter her mellom alle 3 med ølen min og venter på at Tine skal våkne for da skal vi på enten Erasmus-fest for å realisere erasmuserne i oss, eller på oktoberfest. Kristian (fettern til Anne, som også studerer her dette året) er på oktoberfesten, så spørs om vi ikke drar dit. Oktoberfesten holder til inne på plaza de los toros (der de har martyr-show). Det kan jo ikke bli dårlig. Jeje, jeg tror jeg lar disse nye jentene være for seg selv, så skal jeg gå og legge party-sminka! haha. Klar for å drekka litt. Huff, det ble harry. Jaja, jeg er jo litt harry.

Ps: tenkte å legge ut bilder av leiligheten snart :) Det er bare det at ting tar litt tid med meg. Men de kommer. Aaait. Imens kan dere kose dere med dette hyggelige bildet av at jeg, Anne og Karen danser tomte ved en fontene i byen. Tjihi. Savner de jentene. Hadde noen fantastiske dager sammen <3


1 kommentar:

  1. Å uff, fransk masing! Oioioi. Vi får håper det går seg til :o) Høres ut som du får dagene til å gå selv om du er mye alene! Jeg er imponert :) Du får ta livet med ro, og bare utforske byen! Er jo tross alt derfor du er der. Du lærer jo ikke spansk på rommet ditt 8-) Jeg skal snart ta kvelden! Håper du hygger deg på fæst! :O) Nattii natt! <3

    hugs ingepinge

    SvarSlett