onsdag 16. september 2009

Aloha!

Jøss, da har jeg soset meg inn på blogspot og lagd meg min egen lille blogg. Dette fortjener en liten aplaus syns jeg :) Her tenkte jeg at jeg skal fortelle litt om livet i Spania, samt legge ut bilder. Så kan min kjære familie og min herlige venner følge med på hva jeg bedriver tiden med her nede i sør!

Jeg begynner å komme meg litt til rette her nede nå. Vært her i 16 dager (!!tiden flyr fort!!) og på den tid greid å skaffe meg et lite krypinn, orientert meg litt på skolen og blitt solbrent opp til flere ganger. Yehey. Mandag 21.september begynner jeg på skolen. Begynner å glede meg litt til det nå. Har vært en laaang sommerferie, så skal bli godt å få litt rutiner i hverdagen igjen. Ikke minst blir det spennende; greier jeg å holde følge med den spansktalende befolkning i undervisningen? Tvilsomt, men dog, I'm gonna give it a shot ;-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar