torsdag 17. september 2009

Damptidam



Igår var en fin dag! Etter Karen dro på mandag har jeg tilbringt nok timer i leiligheten. Delvis fordi det har været har vært litt dårlig vær (litt dårlig vær i Spania = 2 timer med regn og delvis overskyet), men mest fordi jeg bare har villet slenge og bare ikke gjøre noe stort. Igår tok jeg tak i nakken min og rev meg selv ut i byen. Da jeg hoppet av bussen på plaza de la reina begynte det plutselig å regne. Så jeg evakuerte inn på en hyggelig liten lunsjkafé hvor jeg ble sittende med boka mi og en kaffe en times tid. Etter det visste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre siden det fortsatt regna, så da falt naturlig nok valget på shopping *wups* - jeg som sparer til dyrt kamera, men hva annet er det å gjøre i slikt vær? Sånn kan det gå. Det ble innkjøp av hårprodukter, kjole på zara og en strøken kvalitetsparaply. Dere hørte meg, kvalitet! Deretter tenkte jeg meg på kino, men pga mangel på kontanter og sosing etter minibank ble det heller mc'rn mat og nedlastning av filmen hjemme. Jeg og Tine (min belgiske roomie) så "He's just not that into you", eller "Que les pasa a los hombres" som de kaller den i dette dubbeglade landet. Den var super søt og morsom! Anbefaler alle å se den.


Idag var det skyfri himmel og jeg satte snuten min mot stranda. Alt lå til rette for litt intensiv tanning. Men det blåste surt, såble en kort prosess. Hm, våknet inatt av at jeg frøys også, merker det begynner å bli høst også her. Men dog, skal ikke klage; det er fortsatt 20 grader her. Tror jeg begynner å bli litt for vandt til varmen når jeg fryser i den tempen.

Besitos de Kristine!






Det bildet til høyre er av den fantastiske stranden jeg ligger og slapper av på om dagen. Det nederste bildet er av min nye samboer Tine, hun er belgisk og veldig søt. Imorgen flytter det inn enda en belgisk jente. Det er tilfedig at begge er belgiske, de kjenner hverandre ikke fra før av, de snakker til og med to forskjellige språk. Akk, jeg kommer til å være språkdyktig når jeg kommer hjem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar