onsdag 16. september 2009

I got what you want, I got what you need!


Tengo, tengo, tengo! Tu tienes nada!
Haha! JA, jeg referer til de kundene som kommer rekende inn på Cubus og spørr etter "Reeeevloooon", "Riiiimmeeell" eller "Luuuumeeeeneee". Så svarer man; "Nei desverre, disse merkene fører ikke vi. Vi hadde Revlon før, men det er det flere år siden vi sluttet med." Så svarer de "Jammen detta har jeg jo kjøpt her i ALLE de år" (altså indikerer de; dette kan du ingenting om), så snur de seg demonstrerende og setter nesa i kurs rett ut igjen.

Så dette er et "ædda bædda" innlegg! For her i Spania finnes det både Revlon, Rimmel og Lumene overalt! Tenker på sure kunder hver gang jeg ser disse merkene og kjenner en liten triumf inni meg. Er jeg ondsinnet? hæhæ. Sikker på at søstra mi skjønner meg bedre enn noen annen.

Challabaizzz, nå skal jeg sette snuten min mot enten sentrum eller stranda. Har ikke helt bestemt meg enda. Hm. Livet er hardt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar