fredag 18. desember 2009

Plutselig var det desember!

Og plutselig var det 18.desember, det betyr at jeg skal til Norge imorgen!! Shit som tiden har flydd den siste måneden. En ting er hvertfall sikkert, og det er at jeg har hatt det kjempe bra. Jeg kjenner en liten klump i magen når jeg pakker kofferten min samtidig som jeg gleder meg kjempe masse til å være hjemme i 16 dager. Skal bli så godt å komme hjem til venner og familie, har savnet alle sammen!! Men kan tenke meg det kommer til å bli über trist å dra herfra 30.januar. Gosh! Men heldigvis har jeg fått mange gode venner her jeg kan besøke + at Ida skal bo her etter jul og hun har bare å belage seg på mitt selskap noen dager, for jeg akter å finne billige billetter og ta meg en tur på våren :-)

Her er noen bilder fra de siste dagene:


Cava-tasting! 5 glass Cava for 4 euro... It sure was a good night!


På keramikk museet i Valencia. Ja du hørte meg, vi var på keramikk museum!


Tiiiidlig om morgenen på vei til Córdoba på dagstur



Fun in Sevilla!



Plaza de España, Sevilla



Mine favoritt belgere på tivoli på havnen i Valencia :-D F.v.: Amy, Kim, Karjlein, Ruben and Tine!


Da ses vi hjemme  Norge!!!
<3 Feliz Navidad <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar